خرید تی شرت لاغری هات شیپر اصل و فیک09386932322
نوشته شده توسط : mehran

خرید تی شرت لاغری هات شیپر اصل و فیک09386932322

یک جستجوی معکوس * برای تصویر یکنواخت نشان می دهد که او نمی تواند متعلق به آگاتا باشد ، زیرا این عکس برای اولین بار در 20:00 در تاریخ 20 سپتامبر در توییتر منتشر شد.

با این حال ، در یادداشت رسمی ارسال شده به چند رسانه محلی (1 ، 2 ، 3) وزیر امور خارجه پلیس نظامی اظهار داشت: این حادثه که منجر به کشته شدن دختر 8 ساله شد ، حدود ساعت 10 شب آغاز شد.

پست توییتر همچنین نشان می دهد که این یک اثر هنری است ، نه یک تی شرت خونین واقعاً. پست اصلی می گوید: "من تصمیم گرفتم كه از آموزش ضعیف و آمادگی پلیس نظامی كه برای زندگی بی گناهان و دانشجویان هزینه دارد ، انتقاد كنم ، به نظر من می توانم نماینده پلیس RJ در مورد كشته شدن دانش آموزان بی گناه چقدر بی رحمانه باشم."

تیم تأیید AFP با کاربر مسئول به اشتراک گذاری تصویر تماس گرفت ، که تأیید صحت این اثر را تأیید کرد. Arthur Vaz Brandão ، یک دانش آموز 15 ساله ، گفت که او تی شرت را به عنوان یک پروژه هنری برای نمایشگاه ادبی مدارس دولتی که در Niteroi شرکت می کند ، تولید کرد.

وی به AFP گفت: "من کار را برای فکر کردن به تک پرونده های من انجام ندادم بلکه بلکه از همه موارد مشابهی که در جریان است انتقاد کردم." به طور تصادفی ، این نمایشگاه صبح روز 20 سپتامبر ، ساعاتی قبل از حادثه آگاتا برگزار شد.

به تیم بررسی AFP ، دانش آموز تصاویر دیگری از کارهای مدرسه ارسال کرد.

عناصر دیگر نشان می دهد که پیراهن متعلق به آگاتا نبود.

اولا ، این واقعیت است که این لباس لاغری هات شیپر یکنواخت از سیستم مدارس دولتی ریو دوژانیرو است که در پایتخت کاریوکا ، مدرسه ابتدایی را ارائه نمی دهد. این اطلاعات توسط وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده به AFP تأیید شد. در سن 8 سالگی ، آگاتا بین 2 و 3 کلاس ابتدایی قرار می گرفت.

علاوه بر این ، تی شرت لاغری که در نشریات ویروسی دیده می شود دارای چندین نشان گلوله است ، با این حال ، طبق گفته مقامات ، یک پرتابه از بدن آگاتا برداشته شده است. هنوز هیچ مدرکی در دست نیست که این دختر در هنگام وقوع حادثه در لباس مدرسه بوده است ، زیرا در حال بازگشت از پیاده روی با مادرش بود و اینکه این عمل پلیس حدود ساعت 10 شب انجام شده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در همان روز ، ویتزل مقصر جرایم سازمان یافته و مصرف کنندگان مواد مخدر را برای مرگ آگاتا مقصر دانست. فرماندار گفت: "افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند به فشردن این ماشه کمک کردند."

طبق نظرسنجی سازمان غیردولتی ریو دوپاز ، آگاتا پنجمین کودکی بود که در سال 2019 بر اثر گلوله های ولگرد در ریو دوژانیرو درگذشت.

خلاصه اینکه ، عکس یک لباس فرم سوراخ شده گلوله ای که در شبکه های اجتماعی در حال گردش است ، تی شرت لاغری هات شیپر مردانه  پوشیده شده توسط athgatha Félix را هنگام عکسبرداری در Complexo do Alemão نشان نمی دهد. این یک اثر هنری است که توسط دانش آموز یک مدرسه دولتی در ریو دوژانیرو قبل از مرگ آگاتا انجام شده است.

لباس لاغری هات شیپر

تی شرت در ساعت 12 ، بله بیشتر از حد ممکن است ؛ 0)

تی شرت لاغری هات شیپر های با کیفیت برتر

چه کسی تا به حال این بدبختی را داشته است که تی شرتی را انتخاب کند که فقط چند روز برای قیمت آن طول بکشد. تی شرت های ما دستگیره هستند. ما در برزیل بهترین تأمین کننده داریم و در صورت نیاز حتی در جهان. لمس نرم و بیش از کیفیت فقط ، ما در ارائه یک تیشرت متناسب با هر روز کاری حق بیمه داریم.

تی شرت هایی که ارزش شما را نشان می دهند

آیا تا به حال هیچ ایده ای برای سرمایه گذاری در شعار ، گرفتن تصاویر و جلب توجه به تی شرت هایی که باعث می شود تجارت شما به زیبایی بازار پیدا کند ، ندانسته اید؟ یک تیم خلاق برای ما بگذارید که اگر فریب دهید مک دونالد و بورگوئر کینگ آنها را بدست آورند ؛ 0)

تی شرت هات شیپر هایی که داستان را نشان می دهد

تی شرت ها داستان می گویند ، کسی که تا به حال بیش از ده سال با آن تی شرت نداشته است ، اولین سنگ را پرتاب کن. ما مواردی از تی شرت های ساخته شده توسط ما داریم که مشتری می گوید افرادی که در تیم خود هستند ، بارها و بارها لباس خود را چرخانده و حرکت می دهند. غرور ، غرور زیاد ، 0)

مبتکر

مشاهده یا تغییر مرزها ، نوآوری ، تجدید و ایجاد. ما در نمونه کارها ما خلاقانه ترین و خلاق ترین مارک تجاری خود را در کارمندان خود داریم. ما مطمئن هستیم زیرا ما تجربه مشتریان - فوق العاده شرکای - را داریم که آنچه با تی شرت های سفارشی برای شما انجام خواهیم داد باعث می شود برند شما ، شرکت در همه جا دیده شود.

علاوه بر این ، ما یک تیم متخصص داریم که بهره وری را افزایش می دهند و خدمات رسانی به مشتری را ساده تر می کنند و یک تجربه منحصر به فرد ارائه خدمات را به شما تحویل می دهند.
لباس لاغری هات شیپر

گن اسلیم اند لیفت





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: